Zobacz najnowsze wydarzenia - kliknij w pasek
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Reset
Reset

Technik reklamy

Technik reklamy (kod zawodu 333907) przeprowadza analizy marketingowe, zajmuje się zbieraniem informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań, opracowuje informacje niezbędnych do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, pozyskuje klientów do współpracy z firmą, uczestniczy w rozmowach handlowych, prezentuje usługi reklamowe, uczestniczy w tworzeniu i realizacji kampanii reklamowych. Jest to zawód szerokoprofilowany, który łączy w sobie wiedzę ekonomiczną, plastyczną, psychologiczną, lingwistyczną oraz informatyczną. 
Należy podkreślić, że rynek reklamy w Polsce znajduje się wciąż w fazie rozwoju. Wszystkie firmy na rynku, zainteresowane są zatrudnieniem specjalistów związanych organizacją reklamy. Praca w reklamie jest pracą ciekawą, kreatywną oraz stwarzającą ciągle nowe wyzwania.

 

W zawodzie technik reklamy kształcimy w dwóch kwalifikacjach:

PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego

PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową

 

Sylwetka absolwenta

Absolwent szkoły kształcącej w zawodzie technik reklamy będzie przygotowany do wykonywania następujących zadań zawodowych:

  • przygotowania elementów strategii reklamowej,

  • przygotowania elementów kreacji reklamowej,

  • produkcji reklamy,

  • planowania kampanii reklamowej,

  • organizowania sprzedaży reklamowej,

  • realizowania kampanii reklamowej,

  • badania przekazu reklamowego.

Jeżeli masz predyspozycje organizatorskie, interesuje Cię reklama, chcesz wiedzieć jak planować kampanie reklamowe, masz głowę pełną pomysłów, wybierz technikum organizacji reklamy!

W naszej szkole zdobędziesz umiejętności:
- opracowywania ofert handlowych z zakresu sprzedaży usług reklamowych,
- tworzenia sloganów reklamowych, scenariuszy reklam radiowych i telewizyjnych, projektów graficznych reklam,
- organizowania produkcji dźwiękowych nagrań reklamowych,
- posługiwania się programami graficznymi (CorelDraw, Photoshop),
- posługiwania się urządzeniami cyfrowymi.

 

Zatrudnienie

Technik reklamy może być zatrudniony w agencjach reklamowych, działach marketingu, biurach ogłoszeń środków masowego przekazu, studiach graficznych lub studiach fotografii cyfrowej. Odnajdzie się również w branży handlowej.

 

Baza dydaktyczna i warunki kształcenia

  • pracownia wykonywania przekazu reklamowego i zarządzania kampanią reklamową,
  • pracownia komputerowa z programami graficznymi.

 

Przedmioty zawodowe realizowane w ramach kształcenia zawodowego 

Przedmioty w kształceniu teoretycznym:

  • bezpieczeństwo i higiena pracy,
  • podstawy reklamy,
  • działalność gospodarcza w reklamie,
  • organizacja i techniki reklamy,
  • elementy prawa, psychologii i etyki w reklamie,
  • analiza rynkowa,
  • systemy baz danych,
  • planowanie kampanii reklamowej,
  • język angielski zawodowy.

Przedmioty organizowane w formie zajęć praktycznych:

  • projektowanie kampanii reklamowej,
  • zarządzanie kampanią reklamową.

 

Data dodania: 2023-02-02 08:14:37
Data edycji: 2023-02-02 08:17:38
Ilość wyświetleń: 566

Wydarzenia

Wejdź i zobacz co się dzieje u nas w szkole
Więcej informacji

Kalendarz

      

 

                                                                                                                                        
Tadeusz Kościuszko

Partnerzy

Godło
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Logo Facebook
Facebook